Filmbarátok Podcast

Filmbarátok Podcast #101

2016. június 10. 20:45 - freddyD

 Filmbarátok Podcast #101 (2016 Június) 46 perc

 

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-Elmondjuk, mi utólag hogyan éltük meg a 100. adást, amit élő közönség előtt vettünk fel

 

 

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (42 MB) 46 perc

 

DIREKT link (jobb klikk, letöltés)

 

 

Mediafire link

 

 

Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu

 

Facebook oldal

 

 

 Csatolányok

 A 100. adás galériája

 

 

A bevonulásunkról videó

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://filmbaratok.blog.hu/api/trackback/id/tr188798248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dolfin 2016.06.16. 12:28:20

Üdv
.
Köszönöm mindnyájatoknak a sok-sok podcast-et. Sajnos nem tudtam ott lenni a szombati eseményen, de lélekben ott voltam, ugyanis Németországba kellett mennem (pontosabban akkor jöttem vissza) autóval, egyedül és nélkületek nem ment volna.
Munkába menet és jövet minden nap a kocsiban (napi 2 óra autózás) a podcastet hallgatom. Kiírtam CD-re vagy 20 órányi adást és Németországba menet és jövet is azt hallgattam. Valahogy úgy vagyok beállítva, hogy nem szeretek zenét hallgatni inkább beszédet, beszélgetést.
Az összesen 16 óra út alatt sikerült 5-6 adást is meghallgatnom így kifejezetten örülök ha egy adás közelíti a 4 órát.

Mégegyszer köszönöm.
Üdv.
Dolfin

freddyD 2016.06.16. 17:13:05

@Dolfin: Wow, köszönjük :)
Ez nagyon megtisztelő, de bevallom őszintén, én hülyét kapnék, ha magunkat kéne ennyi órán keresztül hallgatni :D Inkább menne a zene

Dolfin 2016.06.17. 07:16:49

@freddyD: Magamat én sem tudnám, de a zenére elalszom, beszédre "felébredek".
süti beállítások módosítása