Filmbarátok Podcast

Filmbarátok Podcast #234

2022. június 21. 15:58 - freddyD

Filmbarátok Podcast #234 (Június 2022) 225 perc

 

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-Zanox (00:36:15)
-Jurassic World: Világuralom (00:52:15)
-Forráspont (01:33:16)
-Apánk / Our father (01:45:45)
-Chip és Dale: A Csipet Csapat (02:04:23)
-Mindent egy lapra / Hustle (02:32:29)
-Csobbanás (02:59:17)
-Hol a barátom háza? (03:19:40)

 

 



A felvétel itt letölthető mp3-ként: [206 MB, 225 perc]

Direkt link (jobb klikk – letöltés)

 

Soundcloud link

 

 

Mediafire link



Podcast.hu oldalunk (részek letölthetők)

 
Patreon oldalunk

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://filmbaratok.blog.hu/api/trackback/id/tr4717863475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kibernetika 2022.06.22. 00:25:30

Én itt csak a Jurassic World 3-at láttam, és nekem az nagyon tetszett!

Nekem amúgy az első meg a második JW is nagyon tetszett. A Jurassic World első megtekintése számomra felért egy katarzissal. :D Imádtam minden percét, és a film számomra holtversenybe került az első Jurassic Park-kal. 10/10 mindkettő. Az Indominus Rex engem meg(e)vett kilóra. Majdnem három évvel később láttam csak meg, hogy van folytatás. A Bukott Birodalom nálam egy új szintre emelte a sorozatot és eltértünk a megszokott környezettől. A sziget pusztulása számomra is fájdalmas volt, tényleg mintha a gyerekkorunkat pusztították volna el ezzel. Ezután nekem elég szokatlan és idegen volt a film második fele, persze értettem az indokot, hiszen 4 film után kellett már a változtatás, mégsem lehet örökké a dzsungelben menekülni a dínók elől. És nekem érdekes is volt egyébként új környezetben látni a dínókat. A film lezárása persze az én képzeletemet is beindította, így az elmúlt 4 évet megint csak hatalmas várakozás övezte. És nagyon reméltem, hogy a harmadik meghozza az elvárásaimat (egyébként úgy ültem be, hogy előtte nem néztem meg egyetlen spoilert, kritikát, véleményt vagy értékelést sem, így nem igazán kötöttem konkrét mércéhez), és nekem nemcsak hogy meghozta, hanem talán még meg is ugrotta.

Különösen a Máltán játszódó rész vitt nálam eleve mindent. És összességében egy percig sem unatkoztam a filmen. Az izgalmak mellett ráadásul elég változatosak a helyszínek is (meg elég sok szereplő is van), így kicsit színesebbnek is érződött. Majdnem két és fél óra volt egyébként, de gyakorlatilag én két órának éreztem.

Az is nagyon tetszett, ahogy a JW főszereplőit és az eredeti hármast összehozták, ezzel egyesítve a szálakat. Ahogy az is, hogy Maisie (akit a Bukott birodalomban láttunk először) az eredeti hármas segítségével menekül meg (az előző résznél még nem gondoltam volna, hogy fogom őt együtt látni velük is), és csak utána jön amikor a JW két főszereplője is találkozik velük...

Maisie is egyébként megintcsak elbűvölő volt (akárcsak az előző részben). És itt néhány évvel idősebben még olyan kis belevaló, sportos meg talpraesett volt (különösen akkor nézett ki sportosnak, amikor az elején biciklivel ment... éshát én eleve leginkább az ilyen stílusú lányokat szeretem...). És egyben vele együtt megintcsak megmutatkozott a "gyermeki rácsodálkozás" is.

És az akciójelenetek is kreatívak, látványosak és pörgősek voltak.

Emellett volt egy-két kisebb (már látott, de jó) üzenet is, például amikor a JP egyik főszereplője a JW egyik főszereplőjének mondja, hogy "nem érdemes rágódni a múlton, különben elsüllyedsz benne" (aki látta a filmet annak eszébe juthat, hogy miről beszélek). (én azt azért jegyzem meg, mert mostanában nekem ilyen "múltbanrágódós-problémáim" voltak arról, hogy az elmúlt pár évben a koronavírus miatt miminden nem sikerült...)

Úgyhogy nekem összegésszében nagyon-nagyon tetszett (és úgy érzem, megérte türelmesnek lenni). Konkrétan, amikor kijöttem, mentem volna be rá újra.

És még elmondanám azt is, hogy családostul néztem, és nagyon tetszett anyának meg apának (akik útálták a JW 2-t és ez a harmadik rész még kárpótolta is őket érte), illetve a testvéremnek (aki igencsak kritikus tud lenni) is. És mindanégyen mondtuk azt is, hogy amennyire kellett, meg is voltak indokolva az események. Illetve egy jelenetet említenék, amire itt azt mondtátok, hogy "nagyon erőltetett volt", ez pedig amikor láthattuk a JP logóját a film végén, amikor a T-rex elment a karikánál. Pedig annál a jelenetnél, amikor néztük, mindanégyünket (még egymásnak is mondtuk) kirázott a hideg.

Megmutatnám még valakinek két kritikáját (egy spoilereset és egy spoilermenteset) és azt is elmondanám, hogy igazán az ő véleményéhez áll a legközelebb az enyém:

jphungary.blog.hu/2022/06/08/jurassic_world_vilaguralom_spoilermentes_beszamolo

jphungary.blog.hu/2022/06/11/jurassic_world_vilaguralom_elmeny_kritika_a_filmrol#c41448831

És én miután hazaértem a moziból, az volt az első, hogy megírom a baaadmovies-osoknak, FreddyD-nek, és mindenkinek, aki az előző két részt látta (és Filmbarátokban is beszélt róla), hogy "nézzék meg a harmadikat, mert biztos, hogy nagyon tetszeni fog (és még kárpótolja is őket a másodikért)!" Ehhez képest hatalmasat csalódtam az összes filmelemzővel, aki itt értékelt, éspersze a kritikusokban és a közönségben is.

A második részről való véleményem pedig egyébként nekem megintcsak ugyanennek a valakinek a kritikájával kb egyenlő:

jphungary.blog.hu/2018/06/06/jurassic_world_bukott_birodalom_spoilermentes_beszamolo

Erről ennyit.

Én most nem a JW 3-ban csalódtam, hanem a fogadtatásában. Úgy gondoltam, hogy ha már a második nem tetszett nektek, akkor a harmadik biztosan fog, de hát csalódás lett a vége. De mindegy, ha ez a véleményetek, akkor mondhattok akármit.

Az biztos, hogy én még sokszor újra fogom nézni.
süti beállítások módosítása