Filmbarátok Podcast

Filmbarátok Expressz: Ms. Marvel

2022. augusztus 08. 22:47 - freddyD

Filmbarátok Expressz: Ms. Marvel

Újra összeült a megszokott sorozatkibeszélős csapatunk (Shirin, Gábor, Gergő) és spoileresen kibeszélték a Marvel univerzum következő felvonását, amely a Disney+ platformon debütált.

A felvételt itt le is tölthetitek mp3-ként

Mediafire link

Soundcloud link

Podcast.hu link

1 komment
Címkék: Ms. Marvel

A bejegyzés trackback címe:

https://filmbaratok.blog.hu/api/trackback/id/tr4917903207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2022.08.10. 10:58:19

Tipikus #MCU cucc lett, unalmasra nyújtott fan service kb kétszer hosszabban, mint kéne. Ez a sorozat nem az én sorozatom volt, többet untam, mint tetszett. Hogy a Marvel a 12 éves fiúknak készült simán elfogadtam, hiszen magam is annyi voltam mikor megismertem. Csak közben eltelt majd 30 év, és nem tudom élvezni a 12 éves lányoknak való cuccokat már...
süti beállítások módosítása